Ny färgning av håret

När vi kom hem från bion häromdagen så färgade vi mitt hår. Fick hjälp att Joel med både färgen och ursköljningen sedan. Extremt skönt att slippa göra allting själv.. =)
Nu blev det lite mörkare en sist, då det blir ljust så fort.
Jag har i säkert två år nu saknat mitt långa hår, och äntligen har det vuxit ut igen. Samma längd som jag hade förr, men nu börjar jag bli sugen på att klippa kort igen, men jag vet att efter några månader så kommer jag sakna mitt långa hår igen. Extrem beslut ångest. Långt eller kort?
Känns lite som att såhär långt hår ska man inte ha när man har barn och årena börjar komma. Kommer nog få suga på den karamellen ett bra tag till skulle jag tro. långt elle kort, långt eller kort, extremt svårt!



Kommentarer
Postat av: Clairee

Nu när åren börjar komma? Du är ju för fasiken bara 22 kvinna!!! haha



Puss

2010-07-30 @ 21:53:46
URL: http://clairee.blogg.se/
Postat av: Linda

håller med claire du e ju bara 22!!

kort kan du köra på runt 50 snåret. Fram tills dess LÅNGT :D

2010-07-31 @ 00:17:40
URL: http://livetsomlinda.webblogg.se/
Postat av: Stina

haha... =)

2010-07-31 @ 07:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0