Lediga =)


Idag har vi varit lediga bådatvå. så skönt. Dock så sov jag lite längre än vad jag hade tänkte men vi hann med dagen i alla fall. Först gick vi och solade, solade i ett sådant där dubbelrum, myspys ;)
Sedan åkte vi in till Täby, köpte lite småsaker, plus att Joel hittade äntligen sin STORA STORA kopp som han vill ha i vinter att dricka varm oboy ur. Super fina var dom. 4 stycken köpte han, i olika färger =).
Sedan blev det mat och BIO... Inception blev det, då Joel har pratat om den i typ över en vecka. Sjukt knepig, men riktigt bra faktiskt.
Nu ska jag springa in och hoppa upp i sängen till min älskling!

Av: Joel =)

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vi såg också på den filmen :) Asbra men precis som du sa knepig :P

2010-07-29 @ 01:04:21
URL: http://livetsomlinda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0