Jossan & Stina på stan


Har ju inte haft tid att berätta att jag och Jossan har lyckats få en kväll ute. Super härligt, var länge sedan vi sågs också. Vi käkade middag, drack massa vin och snackade skit, och gick sedan ut. Hade jätte trevligt, fick en lite souvenir på min arm att ta med mig därifrån. Jossan och en tjej på dansgolvet börjat veva mot varandra, och fegisen jag hjälper inte till utan ska försöka stoppa dom. Dom missade Jossan (tur va väl det) men Jossan lyckades få in några, stolt över henne, haha, jag dock vi blocka smällarna med min arm. Har en grymt öm knöl på armen nu hehe, men kul hade vi i alla fall =)








Kommentarer
Postat av: Claire

Vad ni håller på =P

2010-08-01 @ 03:55:12
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0