Husarö


Blev en sväng till Husarö i fredags kväll. Båtturen ut var hur underbar som helst. Extremt varm och då var det endå kväll. Så skönt =) När vi kom fram var det dags för mat, Massor med skaldjur av, har ju aldrig varit sådär jätte glad i sådan mat, men det var faktiskt helt okej. Hummer dock var kanske inte så super, men dagen efter fick jag min stora saftiga köttbit, så varför klaga =)
Som vanligt blev det en sen kväll, lite drinkar, vin och spel.
På morgonen åkte vi iväg och hämtade massa frukt och grönt til affären, sedan blev det lite sömn  i solen, gällde ju att passa på så fort som möjligt att lägga sig i solen då det alltid blir dåligt väder senare, och mycket riktigt så molnade det på vid lunch tid, det slåt aldrig fel när jag är där ute, helt hopplöst hehe.
Sedan vart det mer båtåkande. Hade super trevligt, och hade gärna stannat kvar, men var endå väldigt glad för att få åka hem, åka hem till min Joel.. =) Inte ens en natt utan honom är kul.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0