Autopilot


Går nog p autopilot just nu. Kommer knappt ihåg att jag gjort saker, och har väldigt svårt att komma ihåg vad som ska göras. Vill ligga i soffan och bara stirra in i TV en hel dag eller något.
Eller sitta på en öde ö och titta på vattnet. Vill ha min ledighet nu så jag kan känna mig lite pigg och levande för en stund.
Att jobba som jag gör och att ha min älskade lilla Thea är ganska tufft i längden. Speciellt en dag som igår, då jag måste gå upp och gå med henne till dagis, och har jag stigit upp då kan jag inte gå och lägga mig igen. Så jag har åter igen varit vaken 24 timmar. Börjar bli vardagsmat för mig känns det som nu.
Undras tro hur jag ska orkar med hösten egentligen, då ytligare en sak kommer komma upp på listan. Bita ihop stenhårt är det som gäller i alla fall.

Nu ska jag försöka få lite sömn, och jag ber till mig själv att jag i alla fall kan få sova till 15-16, och inte vakna 13-14 som jag typ alltid gör.


Kommentarer
Postat av: Claire

Jobba inte ihjäl dig nu!!! Hur ser din helg ut?

2010-07-01 @ 12:39:33
URL: http://clairee.blogg.se/
Postat av: Claire

Jag tänkte komma hem i veckan och jobba lite i mammas och pappas trädgård. Hur ser din vecka ut då?

2010-07-01 @ 18:52:29
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0