Tjejerna


Igår var första dagen tjejerna träffades efter fighten.. ;)
Gick riktigt bra faktiskt, inget hår flög och inga brytna näsor eller skadade naglar.
Blev tom en kram..  ;)

Jag, Jossan och Majsan käkade middag, super mysigt... Går alltid för många veckor innan vi umgås hela tiden alla 3. och alla 4 ska vi inte ens tala om.
Efter middagen körde tjejerna hem mig för jag skulle hem o vara upptagen ;) Fick så trevligt besök så.
Myspys i soffan, och sedan blev det läggdags då jag skulle upp och jobba idag.
Undras tro om det blir en riktigt mysig myskväll ikväll igen.. ;)
Ikväll ska jag verkligen pusta ut också, för imorgon är jag ledig.. Ska bli skönt, men jag har massor med saker jag måste fixa imorgon, så det blir inte direkt en lugn dag i alla fall.

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fight!??

2010-01-10 @ 16:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0