Soffa...


Har kollat runt på en massa soffor, är ganska svårt att bestämma sig.. för jag har blivit riktigt kär två gånger, men den ena soffan kostade 34 tusen, och den andra 55... lite för dyrt kanske.. hehe
men har två som jag funderar lite på till ganska bra pris.


Jag är grymt svag för divan soffor... Det har jag alltid varit, så det lutar verkligen åt denna



men två sådana, en två sits och en tre sits skulle ju också vara riktigt fint.. =)


Ska åka och kolla på sofforna så får jag ta och bestämma mig.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Divansoffan är rysligt snygg. Jag har en fattigmansvariant av den som funkar bra: två sängar 220x90 i vinkel med så många kuddar som ryggstöd att det inte är fattigmansalternativet. Men de är rysligt charmiga.

2010-01-15 @ 23:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0