Skön helg


En ledig helg med min dotter. Har varit super skönt.
Somnat extremt tidigt varje kväll, och verkligen inte gjort någonting förutom att bara vara, och leka med min dotter.
Inatt jobbar jag dock, så inatt är Thea hos mina föräldrar, så jag får gå dit imorgonbitti och ta henne till dagis, Sedan hem för att sova.
Men inna jag får sova så måste jag ringa TBK angående förarbevis nu i vår. För nu är det verkligen dags att ta det. Har dragit ut på det för många år nu.

Får se hur jag kommer klara min natt. Gick upp vid 9 imorse, och gick o la mig en sväng på kvällen vid 17 tror jag klockan var, och gick upp vid 20.30, men det var inte mycket sömn jag fick, inte riktigt min grej att sova vid den tiden på dygnet, men jag hoppas jag håller mig pigg i natt i alla fall, annars blir det jobbigt.. =)

Claire var här i helgen också.. :D
Ja men jusdet, jag och Thea har visst gjort något. Vi var i Täby med Claire igår, och sedan blev vi bjudna på middag hemma hos hennes föräldrar på kvällen, Super mysigt.. Tack snälla.. =)


Här ska jobbas.. =)

Ha en trevlig kväll ni andra.... PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0