Party skorna!


Super härliga och snygga party skor. Bara att vika ihop och lägga i din lilla lilla party väska.
Jag har provat ett lite billigare par party skor förut, som var extremt obekväma.
Billiga skor brukar oftast inte passa mig någe bra i och för sig. Men själva grejen med snygga smidiga små party skor låter i mina öron som om, är det en sådan bra idé så är dom förmodligen inge sköna heller.
Fel fel fel, dom är suuuper sköna. Skulle vilja ha ett par skor i varje färg och använda dom till vardas, och inte bara till efter fest som dom är till för.
Tror dessvärre inte att kvaliten är den bästa för att ha skorna för mycket till vardas, tror inte dom skulle hålla så länge då. Men vi får se.



Min Sko!!!


Dessa vill jag ha....






http://www.redfootshoes.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0