Pärlan Thea


Mamma´s älskling har varit sjuk nu i två dagar.. =( och jag som inte kan vara hos henne när hon är sjuk, för hon är hos sin pappa nu... Hoppas hon är bättre  tills imorgon bara så hon slipper ligga och vara sjukling.

På Onsdag kommer pärlan att komma till mig.. =)

Ringde hennes pappa idag, och bad sedan om att få prata med Thea, och shit vad hon pratade. Hon lyssnade verkligen på va jag sa, och gav mig svar på allt, var dock inte så mycket jag förstod men endå.. :D
Hur gulligt som helst... Annars när Thea har fått en telefon med någon på andra luren så brukar hon mest le och skratta när personen pratar..
Längtar och saknar lilla Thea...

Puss på dig min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0