Nyår


Det nya året firades in på ett riktigt trevligt sätt.
Jag och Jossan lagade en extremt god tre rätters middag till oss och vårat sällskap.
God mat, trevligt sällskap, och massor med singstar.. :D
Efter tolvslaget gjorde vi oss iordning för att gå bort till en bilfirma där våra kompisar hade ordnat en fest..
Hade en grymt trevlig kväll, dom tyvärr slutade en lite bråk från någras håll, det hade vi ju kunnat vara utan, men innan det hända så hade min kväll varit helt perfekt.
Kvällen firades med alla mina nära och kära förutom lilla Claire som inte var i landet.. =( och förutom min älskade dotter som var hos sin far.
Tack ni som avslutade mitt år på allra bästa sätt, och som startade det nya året super =)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0