Nu har hon lämnat hemmet..


Idag åkte Thea hem till sin far.. =( Min lilla sjukling.
Hon är fortfarande inte bra, har en extrem hosta, men har inte haft någon feber idag i alla fall.
Hoppas hon blir bättre snart..
På Onsdag kommer hon tillbaka och myser med mamma sin.. =)

Igår kväll fick hon premiär ligga i sin nya fina säng.. Hon blev inte så glad så jag la mig bredvid henne faktiskt, och hon drack sin välling och slocknade direkt sedan.
Men som vanligt så vaknade hon efter ca två timmar och kom upp till mig i soffan, där slocknade vi båda två.
och idag har vi legat och myst framför tv:n i sängen hela dagen.
Hon hoppade även upp i sin egna säng med en bok och låg där o bläddrade.. ett tecken på att hon kanske gillar sängen i alla fall.. =)  Det var ju bra..
Nu ska vi bara kämpa med att hon ska lära sig att sova i den själv också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0