Mitt sovrum


Jag älskar mitt sovrum.. Det enda kan väl vara att det är ganska litet och alla garderoberna är över fulla, men annars gillar jag det verkligen.. =) , sedan så funderar jag lite på om jag ska målaom väggarna i någon mörkare färg, eftersom allt är väldigt vitt, och oftast så har jag tom vita sängkläder. Så en ny mörk mysig färg på väggarna kanske inte vore helt fel..
Thea har fått sin nya säng nu också, den gick in precis, så det var ju bra.. =)  , en hylla som hör till sängen ska upp också, men har inte hunnit med det ännu. Sedan ska jag köpa lite ramar så jag kan rama in foton och ställa i Thea´s hylla. Thea´s foton ska få stå där. kommer nog bli så fint så..








Ett större täcke med annat påskalan ska på så småningom också. =)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0