Mitt hår.. =)


Jag har extremt rakt hår... kan man tro ;)
Har nästan aldrig lagt märke till att jag har lite självfall faktiskt, men trott eller ej så har jag det.
Första gången jag märkte det var i Spanien för några år sedan, då man solade och badade hela tiden, och borstade aldrig håret när det var blött, då blev det ganska fint faktiskt...

Så jag testade häromdagen hur det blir om jag inte borstar håret efter att jag tvättat det.
Denna gången fuskade jag lite faktiskt, jag tog lite hårspray, men endå =)




Spanien några år sedan.

Är kanske lite fusk att använda spray, jag vet inte... men nöjd blev jag i alla fall..

Börjar fundera kraftigt nu igen på om jag faktiskt ska permanenta lite, har varit inne i den svängen många gånger, men har aldrig vågat för jag är ju extremt nöjd med mitt hår.. NÄSTAN alltid.. ;)
Jag kan ju faktiskt göra vad jag vill med det, har ju på så sätt väldigt bra hår.
Men ska försöka ta mig in till André någon dag och se vad han säger, han får nog hjälpa mig bestämma.

Sedan funderar jag åter igen på färgen... Ska jag behålla det jag har, eller ska man göra ljusare eller mörkare, svårt val...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0