Min pärla


Först vill jag börja med att säga att jag hade en väldigt trevlig söndag, i och med att det var någonting nytt för mig så var jag ganska blyg tror jag. Men någongång måste ju vara den första, så man kan ju inte mer än att hoppas på att man spelade sina kort hyfsat i alla fall.. ;)  Det är allt jag tänker säga om det.

Sedan är min pärla fortfarande sjuk... =( , börjar bli galen, förstår inte vad det är. Känns inte som om hon blir bättre, tycker hon är precis lika som för över en vecka sedan.. =( , om inte värre, igår kväll låg hon och hostade i över en timma och vaknade hela tiden.
Var hemma från jobbet i Fredags eftersom jag inte kunde lämna henne på dagis, och det fanns ingen som kunde vara barnvakt. Idag kom min mormor ut och är med Thea, det var tur att hon kunde, för jag kan verkligen inte vara hemma från jobbet.
Hoppas hon blir bättre snart, kan inte vara någe skoj alls att kosta så fruktansvärt hela tiden. Men hon är pigg och glad endå.. =) , lite små gnällig ibland bara, men vilka barn är inte det.. =)


Älsklingen innan dumma hosta tog över...



Nu blir det lite lunch, sedan tillbaka till jobbet.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0