Min mobil..


Åkte en sväng till täby med jossan idag för hon skulle kolla på träningskläder innan jag skulle köra henne till jobbet.
Hitta två par byxor till mig själv.. =) riktigt nöjd, och fick dom för ett riktigt bra pris också..
Sedan fick jag äntligen mig själv att lämna in min mobil på lagning.. (ett halvår senare)
Så nu är den på väg till lagning, så får jag förhoppningsvis tillbaka den om ca två veckor.
Det enda som suger är att jag fick en låne telefon som jag verkligen inte försår mig på alls... plus att han glömde visst att kopiera mina numer, så nu har jag bara alla gammla numer i telefonen.. alla mina nya är borta =(
Riktigt störande måste jag säga..
Men förmodligen så får jag i alla fall tillbaka en telefon som fungerar precis som den ska i alla fall...
Dagens mobiltelefoner är ingen vidare höjdare egetnligen... min första telefon hade jag i flera år och det hända aldrig något med den.. en lila ericsson.. hehe =)
Min telefon jag har idag, har jag haft i ett år nu tror jag, och den pajade i höstas redan. Sjukt dålig kvalitet på dagens mobiler..
Det ska vara dom där gammla goa telefonerna man ska ha tror jag nog... typ ericsson 888 eller vad de hette.. Grymt bra telefon.. haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0