Mammas gris


Nu har lill grisen kommit hem till mig igen. =)
Hon blev så himmla glad när hon såg mig på dagis, bara sprang fram och ville komma upp i famnen och kramas... gos unge. =)
Hon hade suttit och tittat i hennes bild bok idag också, hon hade sutit och pekat på mig och sagt, "min mamma, min mamma" Söt unge.. :D



Snart ska jag gå och krypa ner hon lill snorpan och sova så gott.. =)
Även om det är bra mysigt att hon sover i min säng så måste hon lära sig att sova själv i egen säng, hon verkar verkligen avsky bebis sängen, får känslan av att hon känner sig instängd.
Så förhoppningsvis kommer vi iväg till helgen för att köpa en ny säng till henne, en barn säng, för hon är ju en stor tjej nu.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0