Leksaker


Har kollat runt på lite leksaker till Thea på nätet.
I Julas så tittade jag mycket på en spis, men blev aldrig av att jag köpte någon till Thea.
Mamma hade kollat på en spir från OBH Nordica, och jag kollade upp den.
Den är riktigt fin, och jag älskar OBH nordicas serier, specielt min röda... :D , är på god väg till att ha det mesta nu =)
Har inte kollat på den själv, men hon sa att det bara är plast i den, och det kanske inte är så bra när den är ganska hög. då lär den inte väga så mycket, och kanske kan välta... vad vet jag.
Sedan kollade jag på dom är klassiska spisarna.. Dom är ju faktiskt väldigt fina.
Funderar lite på vilken man ska köpa till henne..

Sedan hittade en super söt städvagn, och en värktygslåda... funderar på dom också.. så jag får se vad det blir i slutändan.
Kan bli så att Thea får välja.

Spis Numer 1...
Spis numer 2.


och en super fin mikro med mat, OBH Nordica så kart... =)


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0