Kommer inte vara lite dålig...


Vem som än försöker, hur han än försöker..

Jag kommer aldrig vara lika fittig och gå på hans kompisar... I alla fall absolut inte inom dom närmsta åren, och speciellt inte nu när allt fortfarande är ganska färskt.
Kommer inte vara en lika stor fitta och gå på hans kompisar. Jag kan säga nej, har gjort det flera gånger nu till flera, och jag kommer fortsätta göra det.
Nämner inga namn, men ni alla är super trevliga och gulliga. Men ni är hans vänner, ni är hans område, Inte mitt.
Så jag kommer aldrig kliva över. Hur många gånger ni än försöker så kommer svaret alltid att bli nej.
Så för att slippa bli nobbade, så fråga inget sådant igen.

Det finns 1000 killar där ute, så jag kommer alltid välja någon av dom innan ni som finns i hans krets, vad det en handlar om.

Jag kan finna lycka på annat håll, för jag vill inte såra någon i min omgivning !!!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0