På egna ben, på egen hand...


Det är skönt att få stå på egna ben, saker och ting blir verkligen gjort... Det var klart bättre än vad jag trodde måste jag säga.
Får såå mycket gjort hela tiden.. =) Har hunnit med att fixa en massa saker idag, plus att jag har jobbat, plus att jag har min älskling.

Sedan är det grymt skönt att ha någon händig i närheten... Som min duschslang pajade igår...På kvällen blev den bytt, och inte var det jag som gjorde det för jag vet inte hur man gör.. hehe
Sjukt skönt när saker verkligen blir gjorda.

Har grymt mycket saker i lägenheten som aldrig blev klart, det mesta är bara halvklart, gansak drygt =( , Men nu ska jag kämpa för att få det gjort, tyvärr så kan jag inte göra något av dom sakerna själv, hade jag kunnat hade det varit klart för länge sedan, men jag behöver ju verkligen hjälp, men vet inte riktigt till vem jag kan vända mig, då några saker har med el att göra så behöver jag ju hjälp av någon elektriker, så det får väl kanske sluta med att man anlitar någon som göra det, för jag har nog ingen jag kan ta hjälp av =(
Får bli så fort jag har pengar till det, för just nu är det annat mina pengar ska gå till.
Bla en ny barnsäng till Thea... Har hittat en så himmla fin en.. =) Tror hon kommer älska den.. :D

Nu blir det att sova i den stora sängen, för imorgon ska jag jobba..=)

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0