För mycket i hjärtat!!!


Jag har på tok för mycket i hjärtat jag bara vill skriva ut från mig, men jag kan verkligen inte göra det.. =(
Inte ännu på ett tag.

Jag mår verkligen så himmla bra, är extremt lycklig, ( förutom trubblet som är igång) , förutom det så mår jag underbart, har blivit en lyckligare och starkare människa efter i sommras. När jag äntligen kom loss.
Men jag har endå så mycket som trängs i hjärtat och själen som jag vill ha ur mig.
Men det känns som om jag nästan har blivit för stark för att få allt ur mig, vet inte riktigt om det är på gott eller ont.
Kanske ska köpa en dagbok, som jag gömmer under sängen så ingen kan hitta den... ;) hehe

Jag jobbar och jobbar, och fixar o donar med verkligen ALLT, utanför hemmet, innanför hemmet, och så har jag älskade Thea, så jag har verkligen fullt upp denna veckan och har haft. Det känns på kvällarna när man slappnar av på riktigt att man verkligen har mycket att göra. Men det behövs.. =)

På Fredag är jag ledig... =) Äntligen, så då ska jag och min Thea vara bara hon och jag hela härliga dagen.. :D
Undras tro vad vi ska hitta på.
Baka, pyssla, rita, leka i snön, .... jaadu, vi får se vad dagen kommer ha att erbjuda.. Eller så kanske vi ska ta och åka på en lite utflykt.. hmm, jaa, vi får se hur det blir... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0