Dans kväll


Nu har jag inte gjort så mycket på länge när det handlar om att röra på sig eller träna.
Men ikväll fick jag ett ryck... Ett dans ryck.. :D
Dansade några låtar och en låt kändes grymt bra så den ska jag försöka göra en koreografi till.
Var ett tag sedan nu jag gav mig in på en koreografi.
Började försöka göra en för ett tag sedan, men gav upp efter ett tag.
Så nu jäklar ska jag göra en hel koreografi. Den första på väldigt länge.. Hoppas jag kan hålla det jag säger också..=)
Dansade igenom låter för att få lite idéer till vad jag ska sätta ihop för steg. Har en hel del, men ska komma fram till lite mer, så imorgon ska jag försöka sätta igång.
Dock trist att man bor ganska litet, blir svårt att ta ut svängarna..

Vill börja bygga mitt drömhus snart, men dansstudio i källaren, då kanske jag skulle hålla igång med dansen lite mer.
Kul är det i alla fall...

wohooo.. ;)



puss på er alla!

.

Kommentarer
Postat av: Carran

HaHa :) Fan va skönt att man inte e ensam :) Vi kanske ska ta å göra en koreografi tillsammans ;)Stina&Carrans HappyDanceGroup :) Men som sagt, en dansstudio vore inte helt fel!! Ska ska DEFINITIVT finnas i drömhuset :)

Ses senare...idag blir det :)

PUSS

2010-01-21 @ 01:18:33
URL: http://carwingirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0