Bör jag kalla mig lat?


Det är verkligen så att är man byggare, då är allt i sitt egena hem halvklart.
Är man målare, samma sak, det blir aldrig målat hemma.
Är man nagelterapeut samma sak där.. då har man hemska naglar.. typ.. haha

Kan inte riktigt komma ihåg då mina båda händer var lika fina med samma färg på naglarna..
Hade rött i jul, gjorde ena handen, två veckor senare gjorde jag den andra, innan nyår skulle jag har svart, men orkade bara ena handen, så jag hade en svart och en röd..  Nu kände jag att jag behövde göra om dom igen, har gjort den ena handen i silver, men jag orkar fan inte göra den andra. hahahah, så nu har jag en svart och en silver. Få se hur lång tid det tar innan jag gör om det svarta nu då.

Jag tror nästan jag måste ringa min nagel tjej, skulle verkligen behöva att hon började göra mina naglar igen, så båda mina händer kan vara lika fina sammtidigt... hehe =)

Nu skiter jag i andra handen med naglar i alla fall, och tar å städar lite istället... städa och tvätta får det nog lov att bli.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0