Vad som skulle bli en lugn fredag


Joel har åkt hem till en kompis, så då skulle jag passa på att ha en lugn skön kväll med julklappsinslagning och lite julbak.
Han så långt som lite julklappsinslagning, sedan var det att natta Thea, och innan jag knappt hinner börja med annat så vaknar hon av att hon hostar och sedan kräks.
Hon har kräkts tre gånger nu, och ligger bara och hostar, att det aldrig ska ta slut, tycker så otroligt synd om henne och börjar verkligen bli trött på det här nu.
Är hon inte bra till på måndag så får jag lov att gå tillbaka till husläkarna där man lyckligtvis får sitta i ca 2 timmar och vänta på sin tur, vilket jag också blir GALEN på!





Imorgon ska vi i alla fall baka pepparkakor, och enligt mig så ska vi köpa en gran och klä den.. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0