Pyssel Lördag


Idag har vi varit och köpt oss en julgran.. =)
Nu står den så fin så fin i vardagsrummet.



Ett antal plåtar med pepparkakor har även gått in i ugnen.
Vi skulle försöka ha julmys med bak och så, men gick inge vidare med Thea, hon är trött, grinig och lite sjuk så ingenting har passat idag, baka var skoj i två minuter tills hon stoppade fingrarna i näsan och vi bad henne tvätta händerna, efter det vart det ett himmlans liv.
Hoppas verkligen hon blir helt frisk snart!






Resten av kvällen så har jag lilla datanörden (hehe) tok fastnas framför Thesims 3 . Men nu börjar ögonen snart gå i kors så det är dags att bege sig till sängen. Ska dra med mig min älskade Joel också som ligger på soffan och halvsover.

Godnatt!!

/Stina

Kommentarer
Postat av: Claire

Skorna är scorett, 349:-

Ögonskuggan är från MUS (Make-up store) ;)



Ska bli bättre på att skriva ut ;) jag lovar.

2010-12-19 @ 14:10:01
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0