Guld, guld, guld !


Vi var ju i Täby centrum igår, egentligen bara för att Joel skulle köpa en kostym, men man hittar ju alltid lite mer än så =)

Älsklingen köpte en hårddisk till mig =), så nu kan jag äntligen få allt flyttat från min dator till en hårddisk, då min dator pajade IGEN för några månader sedan, och nu var det tydligen ingen ide att fortsätta med den.

Ett spel blev det också, som vi kan sitta och pyssla med ikväll =) , ska bli skoj, var väldigt länge sedan man la pussel, förutom Theas 16 bitars pussel, men det är inte en sådan jobbig match, hehe.

Jag hittade äntligen en kavaj som var snygg och som passade till ett bra pris..

Guld stenar, och en guld ögonskugga.

och mina partyskor gick sönder efter sommaren =( , så jag ville ha ett par nya, i guld.
Butiken i täby skulle stänga igen idag, så dom hade några skor för 199:- kr, men kvaliteten på dom var inte alls bra, så jag tittade på ett par andra guld skor som kostade 399:-. jag velade och velade, sedan sa han i butiken att jag kunde få dom för 250:-, då kunde jag ju inte säga nej så klart.. :D
Dom är så OTROLIGT sköna!

Blev en massa guld denna veckan, häromdagen när jag var inne med min bror och Anna så köpte jag en ny fluga till Joel också, i Guld




champagne på plats i kylen också.
Även om jag har feber, så är det ju faktiskt nyårsafton, så lite champagne får det bli

/Stina

Kommentarer
Postat av: Linda

vi blir hemma hos mamma o pappa. nidå?

2010-12-31 @ 14:04:14
URL: http://livetsomlinda.webblogg.se/
Postat av: Jen

Gott nytt år på er! Hoppas att ni får en god fortsättning!

2011-01-01 @ 01:22:09
URL: http://identitetmamma.blogg.se/
Postat av: Claire

alltid härligt med lite nytt smink ;)

2011-01-02 @ 10:59:17
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0