Disney´s Jul


Jag tycker att julen är så otrolig mysig.
Allt är rött, tända ljus, mörker, snö, och framför allt DISNEY! =)
Det finaste jag har i julväg är min lilla disney "stad"
Synd bara att allt från Disney är så nedrans dyrt.
Dessa saker fick jag i födelsedagspresent/julklapp av min mormor för några år sedan, hade aldrig haft råd att köpa den själv.




Nu har jag hittat fler saker jag vill ha från Disney



Alla Disney sakerna är ganska stora. och denna sista musse figur är 55cm hög.. :D
Tänk att få ha en sådan bredvid julgranen, eller i hallen..
Men jag vågar inte ens kolla efter hur mycket den kostar. Lär vara galet nånga tusen lappar.

Alla sakerna kan man köpa på fyrklovern.se

/Stina

Kommentarer
Postat av: Claire

Jag älskar det gumman!! =)

2010-12-21 @ 11:01:59
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0