Bra kroppsvård.



Egentligen så ska man inte använda en massa återfuktande krämer över huvudtaget på kroppen,
och i dom flesta fall så märker man nog varför, det hjälper inte i alla fall, det är bara dåligt för huden.

Du ska aldrig smärja in huden med sådan du inte skulle kunna tänka dig att äta/dricka!
Så olja, är väl det enda som är bra.

Men jag lyssnar inte på det hela vägen ut, jag vill ha mjukgörnade krämer.
Så jag testade OLIV. Den är baserad på jungfruolivolja så jag tänkte att det måste ju vara bättre än många andra..
och jag måste säga att jag älskar den, doften är väl kanske lite tråkig, men återfuktar, det gör den verkligen, och produkterna köper man til ett bra pris.

Har kört Body Lotion, Hand Kräm, och Natt Kräm.



Sedan så finns det ju andra som doftare lite godare som också är riktigt bra, men dessvärre så har jag bara hittat sådana som kostar skjortan.
Så OLIV - Helt perfekt =)

/Stina

Kommentarer
Postat av: Jen

Snygg bloggen blev gumman! :)

2010-12-20 @ 10:06:32
URL: http://identitetmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0