Vilken helg =)


Har varit en kanon helg hittils, och då är det enda bara hmm Lördag nu.. =)

Torsdag - Jag och Jossan drog till Enköping för att gå på Majsans Hippie fest. Var en otrolig skojig kväll.
Förutom att jag kände mig så jäkla gammal när vi drog ut på krogen. Alla var typ 18 och jag gnällde över att musiken var för hög, och bara en massa dunka dunka.. haha, fast när vi gick därifrån så hade en tjut i örat, och även dagen efter, så det var nog ganska hög musik.
Sedan var det en liten 18 åring som skulle gilla när jag var född, först sa han 90 och när jag sa nej men tack, då sa han 93... HAHAHA, visst att killar kanske smörar ibland, men det var det största skämtet på länge att jag skulle se ut som om jag var född 93.. hehe

Fredag - Jag, Jossan, Clare, Majsan, Linda, Kicki och Anna har varit här hemma hos mig, druckigt vin och så har Claire vaxat oss. Hon vaxade mig under armarna och bikinilinjen, ville få mer in the sone down men gjorde så jäkla ont så jag fega ur.. hehe.
Men hon var grymt duktig. =) Extremt duktig måste jag säga, och då gick hon kursen för bara en vecka sedan.

Sedan drog några tjejer hem och andra till Sportbaren. Jag blev hemma, fick besök.  =)

Jag är verkligen så lycklig... Har en underbart rus i kroppen hela tiden... och speciellt dom dagarna jag inte är ensam ;)
Mina ögon ler, min mun mer, mitt ansikte ler, mina händer ler, hela min kropp kan inte mer än att le... =) =) =)



Kommentarer
Postat av: linda

haha Jag vet varför du ler med Hela kroppen ;-)



saknar dig min lille sambo :-)

2010-04-03 @ 19:28:29
URL: http://whataboutthislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0