Varför är man så dum?


Onda saker är lättare att ta tills sig än goda saker. Varför är människan sådan?
Alla har vi en historia att berätta? Hur är din? Är du stolt över din historia? Är det något du kan berätta om? Hur kommer folk reagera på din Historia?
Min historia skulle folk bli chokade av om dom fick höra HELT historian från början till slut.
Vad är det som gör att man är så dum och fortsätter bygga på en Historia fast man vet att den kommer sluta illa?
Eller varför börja bygga ett stort vackert hus fast du vet till 100% att huset kommer att rasa när det nästan är klart?

Jag har byggt mitt hus fast jag visste att det skulle rasa, och det gjorde de också. Redan när jag la grunden så visste jag, men endå så fortsatte jag.
man blir så blind, Jag har varit så blind, och korkad. Jag skäms nästan över att jag var det!!!


Kommentarer
Postat av: Jen

Ja tänka sig haha redan. Det är helt sjukt att tänka att i morgon är det maj och jag ska ha i september.. Vart tar all tid vägen? :D

2010-04-30 @ 16:17:23
URL: http://identitetmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0