Underbaraste!


Jag har nog den underbaraste pojkvännen. Han är just nu på väg över med godis och popcorn för att jag var så himmla sugen. Så han kommer som räddaren i nöden... TACK BABY! Snart blir det godis, natten långt.. mmm =)

dagen har varit verkligen helt full.
Vaknade med en varm och härlig kropp bredvid mig, men mys och kyssar.
Sedan kom Claire redo för att Vaxa mig och Jossan. Blev hela benen, bikinilinjen, och armhålorna. Gjorde det ont? Njaa, kan ha gjort. ;)
Gjorde både mina naglar och Jossans.
Färgade Jossans och Lindas hår
och så ska jag försöka hinna med att göra en pedikyr innan sängen ropar.



Jag och min goaste Linda!!!


Kommentarer
Postat av: linda

Jag hade en kanonkväll!! =)

Lite brist på sömn e int ehela världen :-P

2010-04-24 @ 19:43:26
URL: http://whataboutthislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0