Sol, Vår


Det är dagar som denna som man verkligen uppskattar här i Sverige... Det är därför jag bor här. En av dom bästa dagarna på året. Sol, värme, man känner att sommaren är på väg, men det ligger fortfarande lite snö på marken. Så underbart är det verkligen.. =)

Nu är min lilla sambo i göteborg, så nu är jag ensam igen i några dagar. Boring.. Men I Hope You´ll Have Fun ;)

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, det är ju som sagt då fint väder så det enda man vill göra är att ta vara på denna dag, men hur ska jag göra det.. det är ju den stora frågan
Skulle behöva tvätta lite, och städa lite, men det är ju inte skoj om det är så fint väder ju.. =)



Me & Jossan... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0