"Smile" You Make Me Happy


Nu har jag jobbat min 5a, men har fortfarande en natt kvar innan långledigheten...
Super pigg som vanligt efter en jobb natt, förstår inte varför jag alltid är så pigg när jag kommer hem, blir inge sova idag i alla fall. Har en hel del att göra. Träna, laga mina naglar, fixa Jossans naglar, Städa, eventuellt sola eller så gör jag det imorgon, ringa lite samtal, hämta Thea.

Morgonen har varit allt annat än dålig. Åkte hem duschade och väckte Linda, sedan gick jag hem till min solståle och väckte honom för att gosa lite och äta lite frukost innan han skulle iväg till sitt jobb. Alltid lika svårt att säga hejdå. Men tiden går fort =)
Har spenderat min tid där och sömn i helgen så när jag kom hem nu så fick jag riktigt dåligt samvete, ush vad det ser ut här hemma, ingen rolig syn. Luktar illa efter disken gör det också, för självklart så hade jag ju inte diskat. Hopplösa jag.. hehe

Nu blir det fullt upp, fixa och dona!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0