så skönt


Satt och funderade lite på lite saker, och kom fram till att jag har inte haft panikångest på två månader nu =) , har inte ens tänkt på det ( men bara för att jag började tänkt på det nu så kanske det kommer, haha )
nej men det känns verkligen att det har hänt något i mitt liv, något jag inte riktigt ville skulle hända, något jag inte räknat med skulle hända, men det bara gjorde det, och det kändes helt rätt!

Ingen panikångest
Rökfri i 3 veckor


Känns så himmla skönt :D Låt det fortsätta såhär.
Det kan ju också finnas en ganska klar anledning till varför jag inte har haft panikångest, det är för att jag nog har börjat svälja min stolthet lite om att man får våra känslor bra som dåliga, man får gråta, man får vara glad och lycklig, man får vara ledsen och arg.
Fast jag är nog mest glad och lycklig, och dom tårar som har kommit har nog mest varit happy tears.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0