Odd Molly


Odd Molly har verkligen så otroligt mycket fint att jag blir tokig.. =) Så nedrans dyrt bara, det är väl den stora nackdelen.
Några fina Odd Molly kläder som jag bara skyltfönster shoppar...
Kan hittas på bla www.Nelly.se , www.stayhard.se , www.tintinstyle.se
Eller Bubbel i Åkersberga centrum. =)



Denna blusen kollade jag redan på förra året. Så i år vill jag verkligen så till på den.. =)



Och så denna underbart fina och sköna fick jag idag.. Av mina underbara Mamma.. :D
TACK SNÄLLA!!!!!

Fick ett par super fina byxor förra året som är för stora nu.. =( , Var ju tydligen lite tjockare då.. Men ska försöka ta dom till farmor så hon kanske kan hjälpa mig sy in dom. För byxor för det priser bara måste användas. och så är dom bara såååå snygga också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0