Lugnet sveper över...


Yes indeed..

Linda har varit här hela kvällen och vi har kollat Sommar med Göran och ätit dipp med grönsaker.. mmmmums =)
Har inte hunnit med att träna ännu, så jag MÅSTE göra det nu, bättre sent än aldrig, men det måste göra idag. Jag får inte slarva, nej nej.. =)
Linda har gått hem till Adam och jag sitter och bara njuter av en ledig kväll =) och Thea sover.

Min fina skatt är inne i stan och partajar lite. Så jag hoppas han har det super skoj =)

Själv ska jag nu träna lite, och sedan fortsätta plocka lite mer här hemma innan jag går och hälsar på John Blund!

Sköna och härliga dagar tar alltid slut allt för fort!!


Delad Glädje Är Dubbel Glädje



Kommentarer
Postat av: Claire

Söt gris ;)

2010-04-20 @ 21:57:03
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0