Korkad


Jag är ju korkad ibland...

är kattvakt och så klart så kissade katten i min säng, försår inte varför alla katter gör det hemma hos mig.
Tänkte i alla fall tvätta täcket, och jag har Thea så jag hade ingen lust att gå ner och chansa på att tvättstugan var ledig, så jag tvingade in det i min maskin, super bra gick det tills strömbrytaren slog av för tvättmaskinen, och nu går den inte att slå på, och tvättmaskinen var fortfarande låst så den fick jag öppna med "nödöppnaren" , täcke och lakan är fortfarande genom blött och maskinen går då inte att slå på.

JAG BLIR SÅ ARG PÅ MIG SJÄLV... Hur dum får man lov att bli egetnligen.
Maskinen är min lilla ögonsten, och den är heller inte alls gammal.. =(
Jag kan inget om sådandär men kanske man kan laga den?? I dont know, men jag hoppas det, för en sådan maskin har jag verkligen inte råd att köpa ny, och jag vill inte ha någon billig sak till mina kläder. Kräsna jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0