Kan jag klaga?


.. Nej jag tror inte jag kan göra det.
Gårdagen min har jag verkligen inget att klaga på.
Vi gick en lång promenad i det sköna vädret, hur mysig som helst. Sedan blev vi så klart super hungriga så det fick bli raka vägen ner till Ica för att handla mat, och det blev hemmagjord Pizza, texmex pizza, riktigt god blev den faktiskt.. =) , vi är så duktiga så... eller, det var nog han som var så duktig..
Super god kladdkaka med grädde blev det också, så fort den mätta magen hade lugnat ner sig lite. =)
En super mysig dag och kväll som jag önskade aldrig skulle ta slut, men tyvärr så gör ju kvällar det så småningom.
Också.... Att se och höra en snygg kille spela gittarr måste endå vara det bästa som fint, skulle kunna lyssna i flera timmar =)
Men som sagt,, Inget att klaga på.. :D



Idag blir det soc möte.. =( Dessvärre. Inte alls sugen på att behöva gå på det, men vi måste, och visst är det skönt att få allt överstökat, jag orkar verkligen inte med all den skiten längre. men det ska nog gå bra... Så kommer jag få träffa Thea en snabbis då också... Annars får jag ju henne imorgon, men i alla fall.. :D Alla stunder jag får träffa henne blir jag glad...Min Älskade solstråle!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0