Kämpa på


Har inte haft så mycket tid senaste veckan, men igår kväll lyckades jag ta mig lite tid för att träna.
Linda kom hem på kvällen efter att hon gjort sin risk etta inför körkortet.
Så då passade jag på att gå ut på gården lite för att hoppa hopprep... och shit, det märktes verkligen då att jag fött barn, då det var lite svårt att hålla tätt hela tiden.. hahaha
Sedan upp och gjorde lite styrka.
Linda gick hem och bytte av med någon annan som även hjälpte mig med hur jag ska träna...
Jag bara garvade medans han satt och var fullt allvarlig i hur jag skulle göra, sten hård var han, och snabbt skulle det gå, och jag kunnde verkligen inte sluta skratta. Har aldrig sett honom så allvarlig hehe :D
Så nu kommer han få kämpa med mig så jag får min kropp fast och nice.


Nu blir det lite magövningar
Sedan en dusch
Lite mer frukost (delar upp den i två, före och efter träning)
Sedan blir det kläder på
och över till mina föräldrar






Kommentarer
Postat av: Claire

Menar du att du kissade på dig när du hoppa hopprep? ;) haha

2010-04-16 @ 16:18:33
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0