Even rain can make you happy



Jag har tryckt i mig två stora kladdkake bitar och massa grädde, så jag känner mig SÅ tjock just nu. Men är endå sugen på massor med massor mer med gosaker.. hehe =)

Just nu håller den underbara på att träna... hehe han är så söt när han tränar så =)
Så snart blir det nog sängen, myspys =) Ska bli skönt att sova, är grymt trött, och jag måste ju vara pigg inför en heldag med Linda imorgon, och alla busiga saker vi kan tänkas hitta på.

och på Fredag försöker Jossan tvinga med mig på Spinning. Sötnos har försökt övertala mig några gånger men har vägrat varje gång, men Jossan är ju typ lika dålig som mig så jag kanske ska ta och gå med henne och försöka en gång. Hoppas jag inte bryter benet bara. hahaha

God Natt alla Underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0