En stor känsla i en liten tjej.


Solsidan och FÖÖÖR mycket godis blev det för mig igår..
Kände mig så tjock efter en halvtimme framför tv:n då jag åt godis konstant.. Sedan gick jag lov att typ gömma godiset för mig själv... Blir alltid bra mycket mer godis sugen dom gångerna jag försöker sluta röka. Så nu lär man väl gå upp 10 kilo i vikt.. hehe,, nej nej det ska verkligen inte ske. Blir träning också.

Lite varför jag plockade undan godiset för mig själv var för att det kom en räddare i nöden som jag inte hade någon lust att vräka i mig godis framför.. tur var väl det, för annars hade väl allt tagit slut.. hehe.. =)
Så det blev ju inte så mycket sömn inatt, och har heller inte blivit någon sömn idag, och om några timmar ska jag iväg och jobba. Får nog tvinga i mig en kaffe eller något för att klara natten.

Jag och mamma ska jobba tillsammans inatt... Ska bli skit skoj =) . Vi jobbade tillsammans en natt i Julas också, och det gick super bra och var roligt, så denna natten lär ju inte vara helt fel den heller. Hoppas bara vi klarar av allting.. ;) Men det ska vi nog göra.. =)
Thea får umgås med min mormor ikväll, inatt, och en stund in på dagen imorgon... Men det tycker hon bara är roligt. =)

---------------------------------------

Fjärilar i  magen
Rus i huvudet
Hög puls
Varm i kroppen
Everything feel´s GOOD !!!

---------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0