En Lördags kväll


Tack snälla för en skojig Lördag.

Blev för första gången Indisk mat, och det var absolut inge fel på den maten, var riktigt gott faktiskt.
Min Snygging och jag käkade indiskt och kollade på Grease.. =) sedan blev det duschen och sminkning samt fundera ut en klädsel för att sedan dra iväg till margetelund.
Var skojigt att träffa några gammla skolkamrater som man inte sett på hundra år.
En härlig kväll och jag kunde återigen inte slita mig från min Baby... =)

Idag har vi haft en lugn och mysig dag med Mcdonalds till Lunch.. smaskens =)
Nu blir det Lax och potatis och sedan blir det sovdags för Thea, sedan massa mer med mys och tv.

IMORGON BLIR DET OSLO... :D



Heting va.. ? haha..


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha Oja SÅåå läcker!! ;-)

2010-04-25 @ 22:54:31
URL: http://whataboutthislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0