100 Frågor!


1. Hur gammal är du om fem år?
27

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Linda & Thea

3. Hur lång är du?
171 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Saltkråkan

5. Vem ringde du senast?
;)

6. Vem ringde dig senast?
Linda

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
fan vad söt du var idag då

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda men dom är sambos

10. När såg du senast din mamma?
igår

11. Vilken ögonfärg har du?
blågröna

12. När vaknade du i dag?
Klockan 8 första gången, och sedan 11 tror jag

13. Vilken är din favoritjulsång?
All I Want For Christmas Is You

14. Vilken är din favoritplats?
Bryggan nere vid kanalen.

15. Vilken plats föredrar du minst?
bra fråga

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Gift, har i alla fall ett barn till, har en villa

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörkret

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Jag och pappa garvade arslet av oss åt en grej på Ica, var lite taskigt egetnlige, så jag säger inte varför.. hehe

19. Hur stor är din säng?
180

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Min ensak

22. Hur många kuddar har du i sängen?
4 st

23. Hur många landskap har du bott i?
Landskap, vilket fråga. Ett skulle jag tro

24. Vilka städer har du bott i?
Åkersberga, Fuengirola

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor

26. Är du social?
Det tycker jag nog

27. Vilken är din favoritglass?
Daim strut

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Något mjukt och med choklad

29. Tycker du om kinamat?
mmm mums

30. Tycker du om kaffe?
Nix

31. Vad dricker du till frukost?
Mjölk

32. Sover du på någon särskild sida?
Yes

33. Kan du spela poker?
Nej

34. Tycker du om att mysa/kela?
Självklart

35. Är du en beroendemänniska?
Alltid något man är beroende av

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nix

37. Vill du ha barn?
Vill ha fler barn

38. Kan du några andra språk än svenska?
Yes

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet om det är varmt

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Skor

42. Äger du dyrbara smycken?
Yes

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Sex and the city

44. Kan du rulla med tungan?
Tror det

45. Vem är den roligaste människan du känner?
En kille jag umgicks förut med. Skrattade så fort jag såg han typ.. haha

46. Sover du med gosedjur?
Nix, närmaste jag kommer där är Thea när hon kryper upp

47. Vad har du för ringsignal?
Kommer inte ihåg

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja, alla dom fina dyra

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Tröjan jag har på mig

50. Flirtar du mycket?
Som singel JA, Men inte nu längre.

51. Kan du byta olja på bilen?
Haha, Nix

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Läser inte böcker, men började på en Stieg Larsson bok, men kom aldrig så långt

54. Läser du dagstidningen?
Ibland på nätet

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
Absolut, roligre så.. och sjunger

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Vet inte

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
En stjärna

59. När var du i kyrkan senast?
När Tove döptes i Julas

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Ska man komma ihåg vad dom heter?

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Över en helg

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Allt som mina nära och kära gör för mig är speciellt så jag vet inte riktigt

63. Vad lyssnar du på just nu?
Spotify- The First Cut Is The Deepest

64. Har du varit med i tidningen?
Beror på vilken tidning som menas, två tidningar. Ja

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Föredrar att inte äta konstiga saker

66. Vem såg dig naken senast?
;) Secret

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Alltid Rosa. Både den hemma och den hemma hos "hemligheten"

68. Hur imponerar man på dig?
Var dig själv, öppen och glad

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Jossan, Claire

70. Har du någon piercing?

Ja i naveln

71. Din största vinst?
Thea, och Mina änglar

72. Civilstånd?
Upptagen

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
facebook, blogg,

74. Är du fåfäng?
Yes

75.  Ångrar du någonting du gjort?
Klart man gör

76. Hur gammal är din pappa?
49

77. Vilket är ditt drömjobb?
Kustbevakare

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Brösten, Resa runt jorden,

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Möss, hamstrar, Katt, Hund

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Vet man det inte redan så ska man inget mer veta :p

81. Svär du ofta?
Tyvär Ja

82. Sverige när det är som bäst?
Vackra sommaren

83. Kan du åka slalom?
Nix, men skulle vilja kunna

84. Vad har du ätit i dag?
Havreboll, köttbullemacka, kyckling med ris, fil m flingor

85. Vad har du för utbildning?
Har ingen helt klar ännu

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
My Ass

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Brösten

88. Vilken är din bästa egenskap?
Det ska nog inte jag svara på

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Är nog lite för hård och stänger inne lite för mycket

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Elvis, sedan kommer jag inte på någon mer

91. Saknar du något?
Inte direkt

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Nej den kan vi gärna skippa, börjar ju bli gammal nu.. haha

93. Vad gör dig ledsen?
Stora Svek och ingen ånger

94. Vad gör dig glad?
Det mesta =) Alla goa och glada i min närhet

95. Har du varit gift eller förlovad?
Ja

96. Vad ska du göra i helgen?
Jobba Jobba och Jobba

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Oj, Svårt att välja ut bara en grej

98. Vad har du för laster?
Några olika

99. Vem är din förebild?
Har nog ingen riktig förebild

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Städa lite mer

Någon annan som känner sig sugen att svara?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0