Utbildningen


Nu är jag snart klar med min utbildning vilket känns sjukt kul... =)
har två veckor ledigt nu sedan en vecka kvar i skolan, sedan är det för mig att öva hemma.
Har gjort '

Gjorde Jossans naglar nu i veckan, dom blev bra förutom att jag gjorde en klantig miss som jag måste rätta till. Ska försöka hinna göra om dom imorgon. En sjuk dum miss som jag gjorde, och som jag inte orkade rätta till just då.
Sedan gjorde jag Anna´s naglar i fredags... Det blev med tippar och jag blev väldigt nöjd faktiskt.. :D Dom vart jätte fina.
Jag är grymt kräser, och jag måste vara lite självgod och säga att alla jag har varit hos själv och gjort, så finns det bara en person som har gjort finare naglar än vad jag tycker jag själv har lyckat med....
Som min lärare sa, jag är nog en naturbegåvning när jag gäller nagelbyggandet.. ;)
Men sedan får vi se hur det håller... hehe, det kanske inte är lika bra gjort.. vi får se.  :D

Imorgon blir det Thea till dagis vid 09, sedan kommer Jessica över så ska vi göra hennes naglar vackra..

och inatt är det även sista natten för honom att jobba... Weeei... =) Så snart får man förhoppningsvis lite mysigt sällskap igen.

Kommentarer
Postat av: Alex

hej.. Vill du göra fler naglar och vad tar du för att göra dom då? jag vill nämligen fixa mina.

kram alex

2009-11-24 @ 13:54:58
URL: http://itsasecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0