Saknade Pärlan


Igår kom äntligen den saknade pärlan tillbaka till Stan. Hon var verkligen efterlängtad.
Så äntligen är vi alla fyra samlade igen för en väldigt kort period.
Det resulterade i några goda drinkar här hemma igår, och lite godsaker till. Lite spel och en väldans massa prat =)
och musik med crazy dans så klart också, som vanligt.. Men det var endå en ganska lugn kväll.
Men på Lördag då jäklar blir det att ta i.. In till stan och gå på restaurang och sedan ge oss ut på stan och skaka den.
Sedan på Söndag då blir det jag och Majsan som drar iväg med mina föräldrar bla och några kompisar till dom. Vi kommer tillbaka på Måndag igen, och då kommer jag vara hela en siffra äldre i ålder... Ush, det vill jag inte.

Idag har jag är extremt lugn dag, så jag ska försöka tvätta lite, plocka lite och försöka få i ordning mina naglar.. Får aldrig tid till att göra mina egna, plus att det är inte så enkelt att göra högerhanden... Jag kan knappt använda min vänster hand hehe.. Får se hur det ska gå.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0