In The City


Vi gjorde Stan och Bio idag... Me and my Claire..
En Julsaga såg vi.. den var riktigt bra och vilken julkänsla man fick =)
Gick runt på stan i mina nya fina skor... Claire handlade sjukt snygga skor och en dress... kanske kommer det på på Lördag...

Hemma och försöker äntligen fixa mina naglar så även mina händer är super fina på Lördag när i alla fyra gör stan.. plus några till.

Har även hållt på en hel del här hemma idag också... att packa ihop sakerna som inte är mina, och sakerna jag inte ska ha... Kändes sjukt skönt..
Börjar gå frammåt med att få in spisen nu också... :D Och kranarna i mitt badrum är fixade.. Jag är sååå duktig så=)




Lugn kväll framför mig med naglar, lite godis, kanske gotta sig med ett glas vin.. en film, och ett efterlängtat samtal ;)

.

Kommentarer
Postat av: Claire

Längtar tills på lördag. Ska bli så himla mysigt. =) Pusss

2009-11-27 @ 00:53:50
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0