Gele Naglar


Idag fick vi startpaketen från skolan så nu är det bara att öva och öva...
Ledig resten av veckan, och så nästa vecka är det praktig hela veckan som gäller..
Idag var första dagen vi fick prova på att arbeta med tippar, mallar och gelén. Var faktiskt lättare än vad jag trodde.

När jag kom hem kunde jag verkligen inte låta bli så jag gjorde om min vänstra hand.
Filade bort och gjorde nytt... såååå fint det blev.. :D Mina första naglar och jag behövde inte ens fila efter gelén.. är såå stolt över mig själv.. Blev inte 100% perfekt, men blev sjuk bra för att vara första gången... så nöjd så...:D


Kommentarer
Postat av: Carrie

Heeej söööt :)

Ååhh vad jag har saknat din blogg, klicka in å kolla om du KANSKE skrivit nåt å det hade du :)

Om du vill öva på mina naglar, varsågod :) Vore jättekul!!!

Sköt om dig!

Pusssss

2009-11-12 @ 21:20:43
URL: http://carwingirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0