Förbjudet område...

Du är här: StartCosmos kärleksbloggar › Kär i kompisens ex

Fråga: Jag är kär i min kompis ex. Han gjorde slut med henne för flera månader sedan men jag vet att hon fortfarande är kär i honom. Vad ska jag göra? - Veronica

Svar: Hej Veronica. Tre ord: Kom över honom! Det spelar ingen roll om han så är killen i ditt liv, mannen som du vill gifta dig med och så vidare. Det finns tusentals killar där ute som också kan bli det, och som inte råkar vara din kompis ex. Lycka till med någon av dem istället! Kram Camilla

-------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Behöver jag egentligen kommentera detta mer än att Ni är ute ur mitt liv för alltid.

 

.


Kommentarer
Postat av: Mamma på vift

klockrent!

2009-12-03 @ 21:47:34
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0