.....


Endast för dig carro ska jag skriva mer och mer och mer i bloggen... ;p så du har massa skoj att läsa.. hehe
Dina naglar ska vi fixa... fixa fixa sååå fina... :D Så är det någonting som är lite bra ett tag för dig i alla fall.



Livet blir bättre när man vet vart man ska!!!


Fick en liten bok idag.. Meningen med Livet... Jag skrattade när jag fick den. Men det står riktigt fina och bra saker där faktiskt.. och otroligt söta och fina bilder på massa djur som man bara inte kan låta bli att skratta åt.


Kanske känner man sig förvirrad av att livet inte alltid är vad det verkar..

.. Vår art är fullt upptagen av sitt yttre

Livet är en resa.... Men Vart???


så fick jag höra låten Ken- Nu måste vi dra
Men kropp Dansar av lycka utav låten... Lyssna på den. Du kan inte annat än att hoppa och vara glad.. :P




Kommentarer
Postat av: Carrie

Åååhh gulle dig :) Vad glad jag blir :)



Du kan väl höra av dig när det passar att fixa naglarna :)



PUSS

2009-11-23 @ 03:12:56
URL: http://carwingirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0