Älskade vänner omkring mig!


Vad skulle jag göra utan mina underbara änglar? Vem skulle jag vara? vart skulle jag vara? INGENSTANS!!!
Ni är verkligen mitt liv, kan inte med ord beskriva hur mycket ni betyder och hur mycket jag älskar er.
Tror faktiskt inte man kan ha bättre vänner än så.
Visst bråkar och tjaffsar vi brudar.. riktig syskonkärlek ;)
Tack för att ni finns.

men jag måste också säga att det är inte bara mina pärlor som har stor påverkan på mitt liv just nu.
Jag kallar personen för musslan får det bli.... Tack för att du gör mina ögon stora och glänsande, Tack för att du får mitt huvud att skratta, Tack för att du får mitt hjärta att hoppa. Tack för allt.


Nog om känslor... ack så mycket det blev ;)

Imorgon blir det back to school.. första kunden, har en känsla av att det kommer bli riktigt riktigt bra faktiskt. så vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad fint :)

2009-11-15 @ 21:13:29
Postat av: Claire

Älskar diiiiiig min underbara pärla =)

2009-11-27 @ 00:52:00
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0